Pokud jste fanouškem bavorské značky BMW, jistě vám model M3 E30 EVO II nemusím představovat. Exkluzivní skvost teď můžete i vy mít doma v garáži.
Na prodej je 184. exemplář série Evo II, které se vyrobilo jen 500 kusů. Pod kapotou má 2,3litrový čtyřválec s výkonem 220 koní. Konkrétní kus nese výrobní číslo 2191493 a za svůj život ho vlastnili tři majitelé. Za tu dobu najel vůz jen 147 tisíc kilometrů a v roce 2012 dostal nový originální lak Nogaro Silver.
Karoserie dostávala pravidelnou péči, stejně interiér vypadá, že na nenese skoro žádné známky únavy a bylo o něj dobře staráno. Za top stav vozu se však platí a aukční dům Silverstone Auctions odhaduje, že vítěz aukce za něj zaplatí v přepočtu 1,4 až 1,5 milionu korun. Kdo z vás má na kontě zbytečný milion a půl, může vyrazit na aukci Race Retro Sale v britském Warwickshirem, která se koná 21. února.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?