Pokud jste fanouškem bavorské značky BMW, jistě vám model M3 E30 EVO II nemusím představovat. Exkluzivní skvost teď můžete i vy mít doma v garáži.
Na prodej je 184. exemplář série Evo II, které se vyrobilo jen 500 kusů. Pod kapotou má 2,3litrový čtyřválec s výkonem 220 koní. Konkrétní kus nese výrobní číslo 2191493 a za svůj život ho vlastnili tři majitelé. Za tu dobu najel vůz jen 147 tisíc kilometrů a v roce 2012 dostal nový originální lak Nogaro Silver.
Karoserie dostávala pravidelnou péči, stejně interiér vypadá, že na nenese skoro žádné známky únavy a bylo o něj dobře staráno. Za top stav vozu se však platí a aukční dům Silverstone Auctions odhaduje, že vítěz aukce za něj zaplatí v přepočtu 1,4 až 1,5 milionu korun. Kdo z vás má na kontě zbytečný milion a půl, může vyrazit na aukci Race Retro Sale v britském Warwickshirem, která se koná 21. února.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.