Ostré verze modelů S60 a V60 s dodatkem Polestar byly až překvapivě úspěšné v prodejích a proto automobilka hlásí, že všech vyrobených 750 kusů zná definitivně své majitele.
Zajímavé však je, že i po vyprodání celé první série, se Volvu neustále ozývají zájemci o koupi dalších kusů. Volvo tak poptávku po provedení Polestar podcenilo a samotný viceprezident pro produktové plánování, Lex Kerssemakers, tisku prozradil, že se skutečně jednalo o chybu, kterou ale nemohl nikdo předvídat.
Kerssemakers to celkem jednoduše vysvětluje tím, že nechtěl, aby „auta zbytečně stála u dealerů v případě, že by poptávka nebyla dostačující". Jenže nakonec to dopadlo tak, že celá produkce byla pryč dřív, než se vůbec stačila vyrobit. Z toho důvodu Volvo chystá druhou várku, která pod kapotou nabídne opět benzínový šestiválec T6 s výkonem 350 koní. Viceprezident Volva k tomu navíc dodal, že oproti předešlé produkci se budoucí Polestary dočkají vylepšení. O jaké konkrétní změny se bude jednat, to neprozradil, Volvo nás chce zřejmě napínat, dokud to jen půjde.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.