Ostré verze modelů S60 a V60 s dodatkem Polestar byly až překvapivě úspěšné v prodejích a proto automobilka hlásí, že všech vyrobených 750 kusů zná definitivně své majitele.
Zajímavé však je, že i po vyprodání celé první série, se Volvu neustále ozývají zájemci o koupi dalších kusů. Volvo tak poptávku po provedení Polestar podcenilo a samotný viceprezident pro produktové plánování, Lex Kerssemakers, tisku prozradil, že se skutečně jednalo o chybu, kterou ale nemohl nikdo předvídat.
Kerssemakers to celkem jednoduše vysvětluje tím, že nechtěl, aby „auta zbytečně stála u dealerů v případě, že by poptávka nebyla dostačující". Jenže nakonec to dopadlo tak, že celá produkce byla pryč dřív, než se vůbec stačila vyrobit. Z toho důvodu Volvo chystá druhou várku, která pod kapotou nabídne opět benzínový šestiválec T6 s výkonem 350 koní. Viceprezident Volva k tomu navíc dodal, že oproti předešlé produkci se budoucí Polestary dočkají vylepšení. O jaké konkrétní změny se bude jednat, to neprozradil, Volvo nás chce zřejmě napínat, dokud to jen půjde.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?