Ostré verze modelů S60 a V60 s dodatkem Polestar byly až překvapivě úspěšné v prodejích a proto automobilka hlásí, že všech vyrobených 750 kusů zná definitivně své majitele.
Zajímavé však je, že i po vyprodání celé první série, se Volvu neustále ozývají zájemci o koupi dalších kusů. Volvo tak poptávku po provedení Polestar podcenilo a samotný viceprezident pro produktové plánování, Lex Kerssemakers, tisku prozradil, že se skutečně jednalo o chybu, kterou ale nemohl nikdo předvídat.
Kerssemakers to celkem jednoduše vysvětluje tím, že nechtěl, aby „auta zbytečně stála u dealerů v případě, že by poptávka nebyla dostačující". Jenže nakonec to dopadlo tak, že celá produkce byla pryč dřív, než se vůbec stačila vyrobit. Z toho důvodu Volvo chystá druhou várku, která pod kapotou nabídne opět benzínový šestiválec T6 s výkonem 350 koní. Viceprezident Volva k tomu navíc dodal, že oproti předešlé produkci se budoucí Polestary dočkají vylepšení. O jaké konkrétní změny se bude jednat, to neprozradil, Volvo nás chce zřejmě napínat, dokud to jen půjde.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.