Přinášíme vám srovnání Dodge Challengeru SRT Hellcat a stíhačky F16 Falcon, kdy si to dvojice rozdala na letištní dráze v přímém zrychlení.
Je samozřejmě jasné, že stíhací letoun překoná Dodge velmi snadno na maximální rychlost, jenže na úseku 1/4 míle a z nulové rychlostí má automobil dost velkou výhodu. Výsledek souboje F16 vs. Hellcat tak není úplně dopředu jasný. Důležitým aspektem je vlhkost asfaltu a protivítr.
Jak to souboj dopadl je asi jasné, pro zajímavost však uvádíme konečnou rychlost, které na konci měřeného úseku dvojice dosáhla. Stíhačka F16 dosáhla rychlosti 885 km/h, Challanger Hellcat se pak po dráze pohyboval rychlostí 162 km/h.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?