Nechápavě se díváme na některé finalisty a zároveň netrpělivě čekáme na samotné vyvrcholení ankety.
Výběr měla porota skutečně široký. Celkem vybírali z třiceti jedna kandidátů z nichž musela vybrat sedm finalistů, horké želízka v ohni, které měla tuzemská Škodovka, nebo její rival Hyundai se do užšího výběru nedostaly.
Ani Fabie, ani i20, ba ani Audi TT, S Class coupe, Lexus RC nebo Subaru WRX STi, ani ti se do užšího výběru neprobojovaly. O to nechápavěji se díváme na sedmičku finalistů, zvláště pak na některé z nich.
A tada jsou: Volkswagen Passat, Ford Mondeo, Mercedes C-class, Nissan Qashgai, Renault Twingo, a námi nechápaný výběr BMW 2 Active Tourer a Citroen C4 Cactus. Jak mohla nepříliš povedená předokolka porazit sourozeneckou i8, která překypuje technologiemi, nebo X4, to vážně neumíme pochopit.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?