Nechápavě se díváme na některé finalisty a zároveň netrpělivě čekáme na samotné vyvrcholení ankety.
Výběr měla porota skutečně široký. Celkem vybírali z třiceti jedna kandidátů z nichž musela vybrat sedm finalistů, horké želízka v ohni, které měla tuzemská Škodovka, nebo její rival Hyundai se do užšího výběru nedostaly.
Ani Fabie, ani i20, ba ani Audi TT, S Class coupe, Lexus RC nebo Subaru WRX STi, ani ti se do užšího výběru neprobojovaly. O to nechápavěji se díváme na sedmičku finalistů, zvláště pak na některé z nich.
A tada jsou: Volkswagen Passat, Ford Mondeo, Mercedes C-class, Nissan Qashgai, Renault Twingo, a námi nechápaný výběr BMW 2 Active Tourer a Citroen C4 Cactus. Jak mohla nepříliš povedená předokolka porazit sourozeneckou i8, která překypuje technologiemi, nebo X4, to vážně neumíme pochopit.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.