Nechápavě se díváme na některé finalisty a zároveň netrpělivě čekáme na samotné vyvrcholení ankety.
Výběr měla porota skutečně široký. Celkem vybírali z třiceti jedna kandidátů z nichž musela vybrat sedm finalistů, horké želízka v ohni, které měla tuzemská Škodovka, nebo její rival Hyundai se do užšího výběru nedostaly.
Ani Fabie, ani i20, ba ani Audi TT, S Class coupe, Lexus RC nebo Subaru WRX STi, ani ti se do užšího výběru neprobojovaly. O to nechápavěji se díváme na sedmičku finalistů, zvláště pak na některé z nich.
A tada jsou: Volkswagen Passat, Ford Mondeo, Mercedes C-class, Nissan Qashgai, Renault Twingo, a námi nechápaný výběr BMW 2 Active Tourer a Citroen C4 Cactus. Jak mohla nepříliš povedená předokolka porazit sourozeneckou i8, která překypuje technologiemi, nebo X4, to vážně neumíme pochopit.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?