Hyundai ve Velké Británii přestal prodávat model Veloster. Co k tomu automobilku přimělo?
Samotná automobilka, respektive její britské zastoupení odmítlo situaci nějak více komentovat. Důvod, proč se Veloster už v Anglii nenabízí je však nasnadě a je zřejmě ten samý, jako u nás, když v Čechách Veloster přestali nabízet před několika měsíci.
Důvodem přerušení prodeje je velmi nízký zájem o tento model. Zda je to kvůli podivnému designu, menší praktičnosti (dvě přední a jedny zadní dveře + víko kufru, není nejpraktičtější řešení). Nebo ceně či méně výkonného turbomotoru.
Ostatně, Hyundai má představu o nástupci. Bude jím zřejmě nová Hyundai i30 Turbo, která by případné zákazníky, kteří sní o výkonnějším a sportovně založeném modelu s H ve znaku, měla dostatečně uspokojit. Zda tomu tak bude, se dozvíme až později.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?