Red Bull v pátek v noci přišel o více než 60 trofejí, které mu ukradli z výrobního závodu týmu F1.
Šéf týmu, Christian Horner, je značně zdrcený celou situací a potvrdil, že v pátek v noci neznámí pachatelé prorazili vozem vchod a odcizili trofeje čtyřnásobného vítěze, týmu Red Bull.
Horner nechápe tuto krádež, jelikož hodnota trofejí je velmi nízká, její cena je vysoká jen v očích samotného týmu, který v nich vidí všechno úsilí, které musel vyvinout aby jich dosáhl.
Policie potvrdila, že se jedná zřejmě o šest pachatelů. Jsou to muži, oblečeni do tmavého oblečení, kteří měli stříbrné SUV a tmavý Mercedes. Zároveň vyzvala veřejnost, aby se v případě jakéhokoliv zjištění obrátila na policii.
My jen doufáme, že se trofeje k Red Bullu znovu vrátí…
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.