Nové informace se začínají objevovat o BMW řady 6 příští generace, jenž se má stát mnohem lehčím vozem a zhubnout okolo 200 kilogramů.
Podle zdroje Car Magazine, bude BMW 6 pro rok 2017 i nadále nabízeno ve třech karosářských variantách - kupé, kabriolet a GranCoupe- Ty budou více sportovnější a lehčí. Za účelem dosažení tohoto cíle, vyjedu modely na nové podvozkové platformě, která se skládá z vysoce pevnostní oceli, hliníku, uhlíkových vláken, hořčíku a titanu. Provedení Coupe a Convertible budou po stránce rozměrů o něco menší, což by mělo přispět ke snížení jejich hmotnosti až o zmíněných 200 kg.
O možnostéch motorů zatím zůstavají informace nepotvrzené, ale časopis Car Magazine říká, že nabídka bude zahrnovat:
3.0-litrový benzínový šestiválec s výkonem 347 koní
3.0-litrový šestiválcový diesel s výkonem 333 koní
4.4-litrový V8 s výkonem 476 koní (355 kW)
Twin-turbo 4,4-litrový osmiválec s výkonem 600 koní
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.