Mexické zastoupení značky Hyundai odhalilo model Grand i10, což je vlastně klasická i10 ve verzi sedan.
Délka vozu činí 3,99 metru a vůz je určen výhradně pro mexický trh. Vyrábět se bude v závodě společnosti v Indii, kde se vyrábí i sesterský Xcent. V Jižní Americe bude k dispozici kompaktní malý sedan jen s 1,2-litrovým benzínovým motorem, který produkuje 87 koní. S ním bude spojena 5-stupňová manuální převodovka, zatímco příchod automatické převodovky se očekává v příštím roce.
Tento model bude nabízen ve třech různých úrovních výbavy. Volitelná výbava zahrnuje automatickou klimatizaci, šest airbagů, zadní parkovací senzory a couvací kameru. Dalšími prvky za příplatek mohou být automaticky se sklápějící zpětná zrcátka a elektrické víku kufru. Cena za základní variantu i10 sedan začíná v Mexiku na částce 9870 dolarů.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.