Mexické zastoupení značky Hyundai odhalilo model Grand i10, což je vlastně klasická i10 ve verzi sedan.
Délka vozu činí 3,99 metru a vůz je určen výhradně pro mexický trh. Vyrábět se bude v závodě společnosti v Indii, kde se vyrábí i sesterský Xcent. V Jižní Americe bude k dispozici kompaktní malý sedan jen s 1,2-litrovým benzínovým motorem, který produkuje 87 koní. S ním bude spojena 5-stupňová manuální převodovka, zatímco příchod automatické převodovky se očekává v příštím roce.
Tento model bude nabízen ve třech různých úrovních výbavy. Volitelná výbava zahrnuje automatickou klimatizaci, šest airbagů, zadní parkovací senzory a couvací kameru. Dalšími prvky za příplatek mohou být automaticky se sklápějící zpětná zrcátka a elektrické víku kufru. Cena za základní variantu i10 sedan začíná v Mexiku na částce 9870 dolarů.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.