Mexické zastoupení značky Hyundai odhalilo model Grand i10, což je vlastně klasická i10 ve verzi sedan.
Délka vozu činí 3,99 metru a vůz je určen výhradně pro mexický trh. Vyrábět se bude v závodě společnosti v Indii, kde se vyrábí i sesterský Xcent. V Jižní Americe bude k dispozici kompaktní malý sedan jen s 1,2-litrovým benzínovým motorem, který produkuje 87 koní. S ním bude spojena 5-stupňová manuální převodovka, zatímco příchod automatické převodovky se očekává v příštím roce.
Tento model bude nabízen ve třech různých úrovních výbavy. Volitelná výbava zahrnuje automatickou klimatizaci, šest airbagů, zadní parkovací senzory a couvací kameru. Dalšími prvky za příplatek mohou být automaticky se sklápějící zpětná zrcátka a elektrické víku kufru. Cena za základní variantu i10 sedan začíná v Mexiku na částce 9870 dolarů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.