BMW má problém. O hybridní supersport je velký zájem, daleko větší, než si BMW původně myslelo.
BMW svůj hybridní supersport začalo prodávat v Evropě v červnu, v Americe o dva měsíce později. Už nyní ví, že zájem neodhadla. Kupujících je více, než BMW očekávalo a to mnohonásobně. Ostatně tento fakt se odráží i v čekacích lhůtách, která je na některých trzích klidně i rok a půl.
To je samozřejmě pro BMW nepříliš příznivá situace. Dlouhé čekací lhůty mohou zaprvé odradit spoustu zákazníků a za druhé podpořit „černý trh“, tedy přeprodávání vozů, kdy BMW i8, která bude skladem, bude mít cenu daleko vyšší, než je její pořizovací cena při objednání. Podobně to tak bylo s Teslou Model S.
BMW se k tomu již vyjádřilo. V Los Angeles šéf marketingu řekl kolegům z Automotive News, že se na BMW bude v budoucnu čekat maximálně půl roku. Kdy se čekací doba zkrátí a jak k toho BMW dosáhne již neprozradil.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?