Skoro šílený závod se odehrál francouzském okruhu Paul Ricard, kde si to mezi sebou rozdali Ferrari F430 Scuderia a raketové jízdní kolo.
Jízdní kolo a jeho raketový systém na peroxid vodíku měl konkurovat obří síle Ferrari F430 Scuderia. Impozantní kolo navrhl Arnold Neracher a má tři malé raketové trysky, které poskytují celkový tah 4500 kN. Tento systém prý dokáže lehké kolo vystřelit z 0-333 km / h za neuvěřitelných 4,8 sekundy.
V důsledku toho se na přiloženém videu Ferrari F430 Scuderia ani moc nechytalo, i když je potřeba říci, že z 0-100 km / h zrychlí za méně než 3,6 sekundy a z 0-200 km / h odsprintuje za 11,6 sekund. Celých 1250kg těžké vozidlo pohání sériový 4,3-litrový motor V8 s 510 koňmi a s 470 Nm točivého momentu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?