Range Rovery zloději moc rádi kradou, nezastaví je nic, kromě silných garážových vrat. Pojišťovna vás jen tak nepojistí.
Kdo vlastní Range Rover Sport v Londýně, a neparkuje na střežených parkovištích nebo v dobře zabezpečené garáži, má velký problém. Nejen, že nemůže mít klidné spaní, ale ani pojišťovna mu nepomůže. To ani v případě, že má satelitní vyhledávání, alarm a mechanický zámek na převodovce.
Zloděje nic kromě hlídače na parkovišti a zabezpečené garáži nezastaví. Devíti z deseti pojišťoven došla trpělivost. Proto vám auto pojistí, ale pojistku vyplatí jen v případě, že auto ukradli z garáže, nebo hlídaného parkoviště. Ty, které auto pojistí i v případě, že parkujete venku, mají tak vysokou cenu pojistky a velkou spoluúčast, že se snad ani nevyplatí jej pojistit.
Pár čísel. Společnost Thatcham Research dle svých výzkumů, které mimo jiné využívají pojišťovny, zjistila a vyhodnotila počet krádeží Range Roverů Sport a Evoque v Londýně. Mezi lednem a červencem tohoto roku, bylo ukradeno 294 Range Roverů Sport a Evoque. Ke srovnání přikládáme BMW X5, kterých se za stejné období ukradlo 63 kusů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.