Podle nedávné zprávy od serveru Bimmer Today se nám ukáží ostré modely BMW X5 M a X6 M na letošním ročníku autosalonu v Los Angeles.
I když nic není oficiální, autosalon Los Angeles Auto Show nedávno potvrdil dva nové světové debuty od firmy BMW, jenž se mají uskutečnit 18.listopadu. Je sice pravdou, že to nutně nemusí znamenat, že jimi jsou právě BMW X5 M a X6 M, ale neoficiální zdroje hovoří o opaku.
Jak jsme již dříve oznámili, vysoce výkonné X5 a X6 budou vybaveny agresivní přední čelní maskou, která dostane upravenou mřížku chladiče a větší vstupy pro přívod vzduchu. Modely budou mít také aerodynamické boční prahy, výfukový systém se čtyřmi konvovkami výfuku a obří kola z lehkých slitin, za nimiž se ukryjí velké brzdové kotouče.
BMW zatím nehovoří o konkrétních výkonových specifikacích, ale X5 M a X6 M nové generace dostanou twin-turbo 4,4-litrový motor V8, který by měl vyprodukovat více než 555 koní a 680 Nm točivého momentu. To by jim mělo umožnit zrychlit z 0-100kmh za méně než 4,7 sekundy a dosáhnout elektronicky omezené maximální rychlosti 250 km / h.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.