Rolls-Royce dostal lukrativní zakázku na výrobu celkem 30 modelů Phantom. Dodat je má do Číny jednomu z hongkongských magnátů.
Hongkongský magnát obchodující s nemovitostmi Stephen Hung staví jeden z nejluxusnějších hotelů světa Louis XIII. Aby dokázal, že se jedná skutečně o luxusní hotel, nakoupil do hotelové flotily 30 Rolls-Royce Phantom včetně dvou speciálně upravených.
Dva z celkových 30 Phantomů, budou nejluxusněji a nejdráže naspecifikované exempláře v historii modelu. To, že se nebude šetřit luxusními materiály je jasné. Množství použitého zlata jistě překvapí. Však se objeví nejen na karoserii, ale také v interiéru, například samotném klíčku. V interiéru kromě zlata nalezneme i loga hotelu na kožených sedadlech, kovové červeně lakované dekory nebo diamantové hodiny.
Celkem bude všech 30 Phantomů stát 425 milionů korun. To znamená necelých 14,2 milionu jeden vůz. Není se však čemu divit. Jedna noc v terasovém apartmá bude stát nejméně 130 tisíc dolarů (2,6 milionu korun).
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?