Nové Volvo XC90 se těší nejen velké pozornosti, z řad našich čtenářů, ale také z řad zákazníků. O švédskou novinku je tak velký zájem, že se XC90 First Edition vyprodaly za necelé dva dny.
Ve čtvrtek jsme psali o možnosti objednat si nové Volvo XC90 First Edition již nyní a tak si zajistit dodání velkého SUV hned z kraje výroby, tedy začátkem příštího roku. Celá edice čítala 1927 kusů, které se rozprodaly extrémně rychle.
Volvu se poslední dobou příliš nedaří a začíná technicky výrazně ztrácet na německou trojku (BMW, Audi, Mercedes). Její velmi úspěšný model XC90 byl na trhu předlouhou dobu a už se tak trochu pochybovalo o tom, jak na tom bude nová generace. Jakmile došlo k jejímu odhalení, strhla se obrovská vlna popularity, což jsme zaznamenali i my na AutoRoad.cz, kde se články s XC90 staly velmi populární.
First Edition čítající 1927 kusů téměř nejlépe vybavených s motorem D5 a výkonem 225 koní, byla trochu odvážným krokem. Však cenovka XC90 First Editon je 2,47 milionu korun. I přes tento fakt byla celá edice vyprodána během 47 hodin. To znamená, že se jedna XC90 prodala průměrně každou minutu a půl. Kolik černě lakovaných XC90 připadá na Český trh, to se zatím neví.
Zdroj: Volvo
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?