Nové Volvo XC90 se těší nejen velké pozornosti, z řad našich čtenářů, ale také z řad zákazníků. O švédskou novinku je tak velký zájem, že se XC90 First Edition vyprodaly za necelé dva dny.
Ve čtvrtek jsme psali o možnosti objednat si nové Volvo XC90 First Edition již nyní a tak si zajistit dodání velkého SUV hned z kraje výroby, tedy začátkem příštího roku. Celá edice čítala 1927 kusů, které se rozprodaly extrémně rychle.
Volvu se poslední dobou příliš nedaří a začíná technicky výrazně ztrácet na německou trojku (BMW, Audi, Mercedes). Její velmi úspěšný model XC90 byl na trhu předlouhou dobu a už se tak trochu pochybovalo o tom, jak na tom bude nová generace. Jakmile došlo k jejímu odhalení, strhla se obrovská vlna popularity, což jsme zaznamenali i my na AutoRoad.cz, kde se články s XC90 staly velmi populární.
First Edition čítající 1927 kusů téměř nejlépe vybavených s motorem D5 a výkonem 225 koní, byla trochu odvážným krokem. Však cenovka XC90 First Editon je 2,47 milionu korun. I přes tento fakt byla celá edice vyprodána během 47 hodin. To znamená, že se jedna XC90 prodala průměrně každou minutu a půl. Kolik černě lakovaných XC90 připadá na Český trh, to se zatím neví.
Zdroj: Volvo
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.