Často se proslýchají informace o hothatchi Mazdě 3 MPS, o menší Mazdě 2 MPS se tak často nemluví, a nebo minimálně. Přitom za pozornost jistě stojí.
Někteří se těšili na ostrou verzi Mazdy 6, která se vyráběla od roku 2005 do 2007. Mazda o ní možná i uvažovala, ale nakonec se rozhodla pro trochu jinou strategii. Nejostřejší model bude Mazda 3 MPS. Jeden ostrý hothatch však nestačí a tak se připravuje ještě jeden model.
Tím možná bude Mazda 2 MPS, která by mohla být dalším želízkem v ohni. Malých hatchbacků je hodně. Velmi zábavný Ford Fiesta ST nebo Peugeot 208 GTi popřípadě Renault Clio R.S. Mazda 2 MPS by to tak neměla jednoduché. Na druhou stranu, tato kategorie se stále rozrůstá a zájem zákazníků o malé zábavné hothatchy stoupá.
Novou generaci Mazdy 2 uvidíme na našem trhu co nevidět a tak spekulace o příchodu ostřejší verze začínají vyplouvat na povrch. Prozatím však není nic potvrzeno a stále se jedná jen a pouze o spekulace. Nicméně automobilka tyto spekulace nevyvrátila a přímé odpovědi se trochu vyhýbá, což značně nahrává všem, kteří v příchod malého ostrého hatchbacku doufají.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?