Často se proslýchají informace o hothatchi Mazdě 3 MPS, o menší Mazdě 2 MPS se tak často nemluví, a nebo minimálně. Přitom za pozornost jistě stojí.
Někteří se těšili na ostrou verzi Mazdy 6, která se vyráběla od roku 2005 do 2007. Mazda o ní možná i uvažovala, ale nakonec se rozhodla pro trochu jinou strategii. Nejostřejší model bude Mazda 3 MPS. Jeden ostrý hothatch však nestačí a tak se připravuje ještě jeden model.
Tím možná bude Mazda 2 MPS, která by mohla být dalším želízkem v ohni. Malých hatchbacků je hodně. Velmi zábavný Ford Fiesta ST nebo Peugeot 208 GTi popřípadě Renault Clio R.S. Mazda 2 MPS by to tak neměla jednoduché. Na druhou stranu, tato kategorie se stále rozrůstá a zájem zákazníků o malé zábavné hothatchy stoupá.
Novou generaci Mazdy 2 uvidíme na našem trhu co nevidět a tak spekulace o příchodu ostřejší verze začínají vyplouvat na povrch. Prozatím však není nic potvrzeno a stále se jedná jen a pouze o spekulace. Nicméně automobilka tyto spekulace nevyvrátila a přímé odpovědi se trochu vyhýbá, což značně nahrává všem, kteří v příchod malého ostrého hatchbacku doufají.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.