To co žene většinu automobilek k výrobě elektromobilů a dalším „zeleným“ autům, není zájem zákazníků, ale především normy, které tlačí výrobce k výrobě co „nejekologičtějších“ vozů. O tom, že jde o velmi nákladný rozmar, ví snad každý. Proto si „zelené“ modely hledají cestu k zákazníkům velmi obtížně.
Výjimkou nejsou ani modely Japonské Hondy, která se kvůli mizerným prodejům rozhodla ukončit prodej dvou svých, k přírodě šetrných, modelů. Koncem léta sjede poslední Insight z výrobní linky a pak se budou pouze doprodávat skladové zásoby.
Honda vidí budoucnost v plug-in hybridech. Velké naděje vkládají v plug-in hybridní Accord, který vyhrál v USA cenu za „Zelené auto roku“. Honda však není jedinou automobilkou, která věří plug-in hybridní technologii. Německý zástupce luxusních vozů, Audi plánuje postupně nabídnout ke každému modelu i pluq-in verzi.