Díky designovému studiu RM Design tu máme další vizi toho, jak by mohla vypadat příští generace Audi R8.
Snímek vychází z Audi TT pro příští modelový rok a R8 tak díky tomu dostalo agresivní přední masku s hexagonální mřížkou chladiče, LED světlomety Matrix a dvojitý difuzor. Jak již bylo oznámeno dříve, nabídka pohonných jednotek by mohla zahrnovat motor V8 o objemu 4,2 litru s výkonem zhruba 450 koní a 5,2-litrový desetiválec s cca 570 koňmi.
Verze TDI by mohla být zaveden až v roce 2017 a naftová R8 zřejmě dostane 4,0-litrový osmiválec TDI a nebo 5,0-litrový motor V10 TDI. Bohužel zatím nepadlo jediné slovo o specifikacích, ale dříve představený koncept R8 TDI Le Mans měl motor TDI V12 s výkonem rovných 500 koní a 1000 Nm točivého momentu.
Do budoucna se očekává i posílená Audi R8 V10 Plus s výkonem 600 koní a s 559 Nm točivého momentu, na tu si ovšem budeme muset počkat přibližně na rok 2017.
Zdroj: RM Design
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.