Tour de France vypomohl speciálně upravený Jaguar F-Type R Coupe. Vozit bicykly na střeše, není problém ani pro tohoto atleta.
Tým Sky dostal na „výpomoc“ F-Type R Coupé, který nechyběl na dvacáté etapě v tohoto roku na závodu Tour de France. Celá trasa měří 54 km a pro F-Type R to nebyl žádný problém..
Na střeše má instalované dva unikátní nosiče kol, které nesly dvojici Pinarello Bolid TT kol. Mnozí víte, že tým Sky pomáhal Jaguar XF Sportbake, který byl jistě praktičtější volbou. Ten samozřejmě ve flotile týmu nadále zůstává.
Speciální F-Type R Coupé má krom nosičů na kola, speciální výbavu interiéru vozu. Ta čítá vlastní napájení elektrický zařízení, kterými jsou rádio, mikrofony a obrazovky, které slouží ke komunikaci mezi závodníkem a zbytkem týmu, v konkrétním případě řidiče a jeho spolujezdce, kterým je nejčastěji ředitel týmu Sky.
(pozn. redaktora: Tour de France skončil 27.7. 2014 konečné pořadí vítězů je: Nibali, Péraud a třetí Pinot)
Zdroj: Jaguar
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.