Supersportovní hybridní Ferrari LaFerrari ve své nejbrutálnější verzi XX, která se již připravuje, při jízdě na okruhu v Monze se neukázalo v tom nejlepší světle.
Italská automobilka Ferrari nemá o pozornost nouzi. Od dvou dopravních nehod supersportovního LaFerrari, přes první LaFerrari v Čechách až po nedávné překročení 15 miliónů fanoušků na Facebooku. Až na ty nehody, jde vždy o chtěnou reklamu. Nyní při testech nejostřejší verze LaFerrari, se stala menší nehoda.
Na přiloženém videu to zprvu vypadá dobře. Neskutečný zvuk, rychle projížděné vlásenky a extrémní brždění před zatáčkami ukazují, že LaFerrari XX bude jistě stát zato. Celkový dojem zkazí záběr projetí zatáčky, který je až ke konci videa.
Na konci zatáčky se trochu vyvrátí zadní pravé kolo a následně se dostane LaFerrari XX do přetáčivého smyku. Chvíli to vypadalo, že by se kolo mohlo úplně vyvrátit, nakonec se nic takového nestane a řidič dál pokračuje ve své jízdě.
Jistě se ptáte jak se něco takového mohlo stát. Jsou tu dvě možná vysvětlení. Buďto nevydrželo zavěšení zadního kola, nebo nebyla dostatečně dotažená středová matice kola. První můžeme vyloučit už jen proto, že kdyby se opravdu poškodilo zavěšení kola, tak se s nějvětší pravděpodobností celé vyvrátí, nebo minimálně zůstane v pozici „částečně vyvrácené“. Vzhledem k tomu, že po srovnání vozu po smyku, se kolo vrátilo zpět do původní polohy, lze tedy s určitou jistotou říci, že se jedná o nedotaženou matici.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.