Už před týdnem jsme vám zde přinesli informaci, že jeden bohatý nejmenovaný zákazník si nechal kompletně přepracovat Ferrari F12 Berlinetta.
Výsledkem je opravdu hodně podařený kousek, jaký nemá obdoby a jeho cena přes 4 miliony dolarů mluví za vše. Do teď se ovšem nikde nebylo možné dopátrat, jakže vlastně pořádně F12 TRS vypadá, nyní je tomu jinak. Je to v podstatě targa verze od klasického F12 Berlinetta, ovšem tím rozdílem oproti F12 Berlinetta je agresivní vzhled a dojem, jakým na okolí působí.
Vůz je vybaven systémem KERS, což znamená, že motor V12 o objemu 6,2 litru pracuje spolu s elektromotorem a poskytuje výkon celkových 740 koní a 690 Nm točivého momentu. Jak tento skvost vypadá, to posuďte sami na přiložených fotografiích.
Zdroj: marchettino (Facebook) a Autogespot (Facebook)
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.