Ferrari pracuje na unikátní verzi modelu LaFerrari. Bude se jednat o závodní speciál, který bude ve stylu 599XX.
Nové LaFerrari XX bude přímo navazovat na vůz FXX, který vyházel z modelu Enzo a 599XX. Podle Antonella Coletta, vedoucího oddělení závodních vozů Ferrari, se dočkáme LaFerrari XX již v lednu nebo únoru příštího roku.
Coletta připustil, že by bylo velmi obtížné „vymačkat“ z hybridního LaFerrari ještě větší výkon. Proto se dočkáme velmi obdobných hodnot. Tedy výkonu kolem 965 koní.
Inženýrské úsilí bude zaměřeno na lepší ovladatelnost, tím související lepší aerodynamiku a také vývoj speciálních elektronických systémů. V důsledku těchto změn, by LaFerrari XX mělo dosahovat lepších jízdních výkonů. Zlepšit by se oproti „klasické“ verzi mělo ve zrychlení a v lepším čase na okruhu.
Zdroj: autocar.co.uk
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?