Se zajímavým počínem prišel rakouský občan Johannes Langeder, který našel docela zajímavý způsob, jak se dá vlastníma rukama postavit zbrusu nové Porsche.
Rakouský „stavitel“ strávil šest měsíců a 1000 hodin práce ve snaze vytvořit zlaté Porsche 911 GT3 RS z kartónového papíru. Jeho snaha se nakonec vyplatila a vznikl ekologický vůz, který jako z oka vypadl skutečné 911 GT3 RS, ovšem přitom vozidlo něco chybí. Tím prvkem je motor, kterým se stal řidič vozidla. Papírové Porsche je totiž poháněno mechanismem pedálů z bicyklu a Porsche z kartonu se vším všudy váží jen 99,6 kilogramů. Pokud řidič na to doslova šlápne, díky 24 možným převodům může dosáhnouz rychlosti až 16 km/h a to je už velká rychlost, co říkáte?
Samotný majitel se nechal slyšet, že konečně se dočkal dne, kdy konečně může jezdit v Porsche. Porsche je i přes svou velikost stále bicyklem a nijak neporušuje zákony. Snad jen maximálka 16 km/h by mohla být lepší, každý rychlejší cyklista vás totiž předjede.
Zdroj: Daily Mail
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.