Se zajímavým počínem prišel rakouský občan Johannes Langeder, který našel docela zajímavý způsob, jak se dá vlastníma rukama postavit zbrusu nové Porsche.
Rakouský „stavitel“ strávil šest měsíců a 1000 hodin práce ve snaze vytvořit zlaté Porsche 911 GT3 RS z kartónového papíru. Jeho snaha se nakonec vyplatila a vznikl ekologický vůz, který jako z oka vypadl skutečné 911 GT3 RS, ovšem přitom vozidlo něco chybí. Tím prvkem je motor, kterým se stal řidič vozidla. Papírové Porsche je totiž poháněno mechanismem pedálů z bicyklu a Porsche z kartonu se vším všudy váží jen 99,6 kilogramů. Pokud řidič na to doslova šlápne, díky 24 možným převodům může dosáhnouz rychlosti až 16 km/h a to je už velká rychlost, co říkáte?
Samotný majitel se nechal slyšet, že konečně se dočkal dne, kdy konečně může jezdit v Porsche. Porsche je i přes svou velikost stále bicyklem a nijak neporušuje zákony. Snad jen maximálka 16 km/h by mohla být lepší, každý rychlejší cyklista vás totiž předjede.
Zdroj: Daily Mail
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?