Vzácné stříbrné BMW E30 Alpina C2 2.7 vyrobené v roce 1988 se bude prodávat 12. dubna na aukci v Birminghamu v Silverstone ve Velké Británii.
Jedná se o dokonalý a vzácný kus německé techniky, který je i po dlouhých letech stále schopný plnohodnotného provozu. Vůz je ve skutečnosti o něco silnější než E30 M3 a očekává se, že si jeho nový majitel si za něj pořádně zaplatí. V současné době se totiž vozidla BMW E30 M3 ve Velké Británii cení na velmi vysoké částky a v případě tohoto kousku od Alpiny to platí dvojnásob.
Tato Alpina E30 má inovovaný 2,7-litrový zážehový motor, jenž poskytuje výkon 210 koní. Ty jsou přenášeny na zadní kola prostřednictvím manuální převodovky. Ve spojení s tím tak vůz dokáže zrychlit z 0 - 100km/h za 6,9 sekundy a dosáhne maximální rychlosti dosahuje 225 km/h.
Zdroj: Silverstone Auction
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.