Poté, co se u luxusní elektro limuzíny Tesla Model S objevilo hned několik požárů, při níž se z vozidel stávaly hromádky popela, se vedení značky rozhodlo pro rázné protiopatření.
Tesla standardně začala Model S do vybavovat titanovým štítem podvozku a izolačními hliníkovými deskami. Společnost začala vybavovat automobily Tesla Model S dalšími bezpečnostními funkcemi již 6. března a tyto dva nové prvky mají významně pomoci zabránit vzniku požáru u baterií vozidla. Všechny nové Tesly Model S dostanou tuto výbavu v základu již v továrně, ten kdo již Teslu má, může si jí bezplatně nechat v servisu doupravit na tovární stav.
V tiskovém prohlášení značky, uvedl generální ředitel společnosti Tesla, Elon Musk, toto: "Cítili jsme, že je důležité, aby riziko požáru bylo prakticky nulové a aby majitelé modelu Model S cítili naprostý klid“. "Je důležité si taktéž uvědomit, že šance požáru u Modelu S je pětkrát nižší než u průměrného benzínového automobilu“.
Zdroj: Tesla
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.