Po celá desetiletí, VW Bus, často láskyplně nazývaný Bulli, je synonymem pro svobodu a dobrodružství.
V současné době existuje velký VW ve svém pátém vydání, interně označovaný jako "T5". V závislosti na požadavcích, je možné objednat v nesčetných variacích. Kromě komerční verze vozidla je i velkokapacitní verze pro cestující s názvem Multivan. Od třetí generace T3, je v nabídce pohon na všech čtyř kol, v té době ještě pod názvem "Syncro", současný systém "4Motion".
Multivan Alltrack ukazuje, robustní a zároveň líbivý exteriér. Ostatně, příklad si vzal od Volkswagenu Passat Alltrack. Na prvních fotkách je vůz v bílé preleťové metalize s koly z lehkých slitin o průměru 19 palců. Přední a zadní nárazníky jsou lakovány světle šedou barvou a mají integrovaný ochranný kryt v matné stříbrné. Podběhy kol, boční lišty mají shodnou barvu s nárazníky.
Sedadla s jemně prošívanou, šedo-modrou přírodní kůží udělají dojem na nejednoho zákazníka. Kontrast tvoří tmavě hnědé přírodní dřevo jako dekorace palubní desky. Tu doplňuje osmipalcový display navigace.
Alltrack-T5 pohání dvoulitrový diesel s výkonem 180 koní, které rozesílá na všechny čtyři kola mezinápravová spojka Haldex páté generace. Přední nájezdový úhel je 21 stupňů, zadní 15 stupňů. Zatím ještě není 100% rozhodnuto, zda půjde Alltrack do výroby. Jisté však je, že by si kupce rozhodně našel.
Zdroj: auto-news.de
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?