Po celá desetiletí, VW Bus, často láskyplně nazývaný Bulli, je synonymem pro svobodu a dobrodružství.
V současné době existuje velký VW ve svém pátém vydání, interně označovaný jako "T5". V závislosti na požadavcích, je možné objednat v nesčetných variacích. Kromě komerční verze vozidla je i velkokapacitní verze pro cestující s názvem Multivan. Od třetí generace T3, je v nabídce pohon na všech čtyř kol, v té době ještě pod názvem "Syncro", současný systém "4Motion".
Multivan Alltrack ukazuje, robustní a zároveň líbivý exteriér. Ostatně, příklad si vzal od Volkswagenu Passat Alltrack. Na prvních fotkách je vůz v bílé preleťové metalize s koly z lehkých slitin o průměru 19 palců. Přední a zadní nárazníky jsou lakovány světle šedou barvou a mají integrovaný ochranný kryt v matné stříbrné. Podběhy kol, boční lišty mají shodnou barvu s nárazníky.
Sedadla s jemně prošívanou, šedo-modrou přírodní kůží udělají dojem na nejednoho zákazníka. Kontrast tvoří tmavě hnědé přírodní dřevo jako dekorace palubní desky. Tu doplňuje osmipalcový display navigace.
Alltrack-T5 pohání dvoulitrový diesel s výkonem 180 koní, které rozesílá na všechny čtyři kola mezinápravová spojka Haldex páté generace. Přední nájezdový úhel je 21 stupňů, zadní 15 stupňů. Zatím ještě není 100% rozhodnuto, zda půjde Alltrack do výroby. Jisté však je, že by si kupce rozhodně našel.
Zdroj: auto-news.de
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.