Po celá desetiletí, VW Bus, často láskyplně nazývaný Bulli, je synonymem pro svobodu a dobrodružství.
V současné době existuje velký VW ve svém pátém vydání, interně označovaný jako "T5". V závislosti na požadavcích, je možné objednat v nesčetných variacích. Kromě komerční verze vozidla je i velkokapacitní verze pro cestující s názvem Multivan. Od třetí generace T3, je v nabídce pohon na všech čtyř kol, v té době ještě pod názvem "Syncro", současný systém "4Motion".
Multivan Alltrack ukazuje, robustní a zároveň líbivý exteriér. Ostatně, příklad si vzal od Volkswagenu Passat Alltrack. Na prvních fotkách je vůz v bílé preleťové metalize s koly z lehkých slitin o průměru 19 palců. Přední a zadní nárazníky jsou lakovány světle šedou barvou a mají integrovaný ochranný kryt v matné stříbrné. Podběhy kol, boční lišty mají shodnou barvu s nárazníky.
Sedadla s jemně prošívanou, šedo-modrou přírodní kůží udělají dojem na nejednoho zákazníka. Kontrast tvoří tmavě hnědé přírodní dřevo jako dekorace palubní desky. Tu doplňuje osmipalcový display navigace.
Alltrack-T5 pohání dvoulitrový diesel s výkonem 180 koní, které rozesílá na všechny čtyři kola mezinápravová spojka Haldex páté generace. Přední nájezdový úhel je 21 stupňů, zadní 15 stupňů. Zatím ještě není 100% rozhodnuto, zda půjde Alltrack do výroby. Jisté však je, že by si kupce rozhodně našel.
Zdroj: auto-news.de
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?