Bugatti o své zákazníky pečuje a to i o ty, kteří si jejich auta pořídí „ojetá“. I když zakoupíte supersport z druhé ruky, tak se stanete členem klubu Bugatti.
Být členem Bugatti klubu přináší velké výhody. Například se můžete podívat na výrobu přímo do továrny v Molsheimu, kterou vás individuálně provedou. Nebo máte možnost se zúčastnit akce Feeling the Road, při které vás testovací jezdec Bugatti seznámí s potenciálem Veyronu na okruhu a i na silnici.
Předseda správní rady Dr. Stefan Brugs se nechal slyšet, že „Když si zákazník koupí Bugatti, dostane unikátní produkt, který je známý nejen pro technické inovace a bezprecedentní výkon, ale také pro skvělou automobilovou tradici. Bugatti je zkrátka sběratelským klenotem. A aby byla zachována jeho hodnota, musí mít naši nejvyšší prioritu.“ A tak je pro majitele vozů Bugatti připraven exkluzivní program.
Program, pečující o své zákazníky nazývá Bugatti Certified. Ten je zacílen spíše na majitele modelů od roku 2005 a nabízí jím kompletní servis, který zaručí bezchybný stav vozu, který bude každý den připraven dělat svému majiteli radost.
Zdroj: motorauthority.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.