Bugatti o své zákazníky pečuje a to i o ty, kteří si jejich auta pořídí „ojetá“. I když zakoupíte supersport z druhé ruky, tak se stanete členem klubu Bugatti.
Být členem Bugatti klubu přináší velké výhody. Například se můžete podívat na výrobu přímo do továrny v Molsheimu, kterou vás individuálně provedou. Nebo máte možnost se zúčastnit akce Feeling the Road, při které vás testovací jezdec Bugatti seznámí s potenciálem Veyronu na okruhu a i na silnici.
Předseda správní rady Dr. Stefan Brugs se nechal slyšet, že „Když si zákazník koupí Bugatti, dostane unikátní produkt, který je známý nejen pro technické inovace a bezprecedentní výkon, ale také pro skvělou automobilovou tradici. Bugatti je zkrátka sběratelským klenotem. A aby byla zachována jeho hodnota, musí mít naši nejvyšší prioritu.“ A tak je pro majitele vozů Bugatti připraven exkluzivní program.
Program, pečující o své zákazníky nazývá Bugatti Certified. Ten je zacílen spíše na majitele modelů od roku 2005 a nabízí jím kompletní servis, který zaručí bezchybný stav vozu, který bude každý den připraven dělat svému majiteli radost.
Zdroj: motorauthority.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.