Ten se spolu se svým blízkým přítelem Rogerem Rodasem zabil při tragické nehodě, při níž Roger nezvládl řízení silného supersportu Porsche Carrera GT a v následku toho vůz dostal smyk a doslova se rozdrtil o přilehlé stromy a sloup. Až teprve nyní, se ale po dlouhém vyšetřování povedlo zjistit, co že vlastně stálo za příčinou této tragické nehody.
Policejní oddělení v Los Angeles totiž vydalo prohlášení, ve kterém oznámilo, že v době nárazu jel vůz Porsche Carrera GT rychlostí 150 km/h, což bylo několikanásobně více, než povoloval tamní rychlostní limit. Dřívější zveřejněné pitevní zprávy obou účastníků nehody hovořily o tom, že supersport jel v době nehody rychlostí přes 161 km/h, což se ale teď ukázalo jako nesmysl.
Porsche Carrera GT dle zkoumání techniků nejevilo žádné závady či technické potíže, snad jen na jednu zajímavost. Při šetření se ukázalo, že vůz byl obut na devět let starých letních pneumatikách, což mohlo významně přispět ke ztrátě přilnavosti a k následnému smyku. V oblasti, kde se nehoda stala, je povolená maximální rychlost 45 mil za hodinu, kterou zkušený řidič Roger Rodas nedodržel a přecenil zřejmě své jinak velmi kvalitní dovednosti za volantem.
Porsche Cars North America vydalo v souvislosti s policejní zprávou prohlášení, ve kterém tvrdí, že vůz byl sice lehce pozměněn po stránce designu, ale nijak nebylo zasahováno do jeho podstatných částí karoserie či do mechanických součástek.
Zdroj: latimes.com