Nabourat není nic těžkého, ale takhle zničit bílé BMW 335i je skutečně nevídaná dovednost.
Pro každého řidiče je nehoda noční můrou. Ostatně, kdo by dobrovolně chtěl ublížit svému čtyřkolovému miláčkovi, že...
V Jižní Africe se stala jednomu z tamních řidičů tak kuriózní nehoda, že vás o ní prostě musíme informovat. Bílé BMW 335i, které pohání přeplňovaný šestiválec o objemu 3 litry, bylo úplně zdemolováno a přitom jeho majitel je šťastný muž.
Při pohledu na fotografie z tohoto incidentu, je až neuvěřitelné, že se nikdo jedoucí v bílém Bavoráku nezranil. Přitom skrz nabourané vozidlo prošly svodidla, která mimochodem vyrvala strop a vyrazila zadní sedadla.
K nehodě zřejmě došlo kvůli řidičově neopatrnosti, který podcenil stav vozovky a mokro. To v kombinaci s pohonem zadní nápravy, způsobilo smyk, který dostal ve vysoké rychlosti a neuvěřitelným způsobem skončil ve svodidlech. Jedno je naprosto jasné, řidič i jeho spolucestující mají ohromné štěstí, díky kterému vyvázli nezranění.
Zdroj: http://roadsafety.co.za
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?