Francouzská média oznámila, že značka Peugeot se po téměř 25 letech odmlky vrátí příští rok do slavného závodu Rally Dakar.
To je velice dobrá zpráva pro fanoušky této francouzské značky se lvem ve znaku, protože posledním pravým Rally vozem v závodě Dakar byl Peugeot 405 Turbo 16, který doslova drtil konkurenci. Hlavním partnerem Peugeotu se v tomto závodě stane společnost Red Bull.
Podle francouzského deníku l'Equipe, se Peugeot chystá soutěžit v příštím ročníku dakarské rallye vozem disponující pohonem přední nápravy, za jehož volant usedne Stéphane Peterhansel a podle spekulací i Sebastien Loeb. Ten již má za sebou několik titulů z mistrovství světa v šampionátu WRC a tak by pro něj tento podnik neměl být ničím těžkým.
Není známo, zda se Peugeot pustí i do kategorie silnějších vozů, jako tomu bylo v dávných letech s modely 205 a 405 T16, ale podrobnější informace o celkové účasti Peugeotu na Dakaru v roce 2015, se zcela jistě objeví v následujícím blízkém období.
Zdroj: l'Equipe prostřednictvím leftlanenews.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.