McLaren představil na autosalonu v Ženevě model 650S a v souvislosti s tím vydal zprávu, že zastaví výrobu modelu MP4-12C.
Takový krok musel McLaren podniknout prý proto, aby se uvolnila výrobní kapacita továrny, model 12C a 650S by totiž nebylo možné vyrábět současně. Navíc, přednost zkrátka dostala silnější a výkonnější verze, takže MP4-12C zřejmě nebude nikomu chybět.
V Ženevě se ukázal krom uzavřené verze 650S i model s otevřenou střechou a již teď automobilka eviduje obrovské množství objednávek na obě verze. McLaren také odhaduje, že nový model 650S bude představovat většinu tržeb společnosti.
Pro automobilové nadšence je tu i další zpráva, která říká, že již brzy rozšíří McLaren svou nabídku modelů o malý supervýkonný P13, jehož cena bude někde okolo hranice 130.000 liber, což je méně, než za kolik koupíte již zmíněný 650S.
zdroj: McLaren
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.