Nedávno představený Seat Leon Cupra 280 se nyní podíval na okruh Nürburgring a hned zde zajel traťový rekord s časem 7 minut a 58,4 sekundy.
Dosažený výsledný čas 7 minut a 58,4 sekundy je rekordem v kategorii seriově vyráběných vozidel s náhonem na přední nápravu a Leon Cupra 280 tímto časem překonal ultimativní Renault Megane RS Trophy, jehož čas činí 8 minut a 7,97 sekundy.
Za volantem Seatu byl zkušený závodník šampionátu cestovních vozidel Jordi Gene, který se na okruhu pohyboval průměrnou rychlostí 154,9 km/h, na rovince dosáhl dokonce rychlosti 242 km/h. Produkční vůz byl vybaven sportovními pneumatikami Michelin Pilot Sport Cup 2.
Pro připomenutí, Leon Cupra 280 je prozatímním nejvýkonnějším silničním modelem v nabídce značky, tomu pomáhá - 2,0-litrový čtyřválec TSI s výkonem 280 koní a 350 Nm točivého momentu. Motor spolupracuje s automatickou převodovkou DSG a zrychlení z 0 - 100 km/h se uskuteční za 5,7 sekundy. Maximální rychlost je omezovačem limitována na hranici 250 km/h.
zdroj: SeatMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.