Nejedná se o typický Multivan, máme na mysli výtvor od tuningové firmy TH Automobile, která sídlí v Berlíně.
Tuningová firma totiž celý Multivan kompletně předělala. Do dodávky od Volkswagenu vměstnala zavěšení a motor od Porsche. Firma už pár Multivanů upravila a předchozí provedení mělo motor twin-turbo z Porsche 996 GT2 s výkonem 3,6 litru. K dispozici je tak doslova stádo 558 koní a točivý moment 807 Nm, výkon bude přenášen na zadní nápravu, k dispozici je ale i pohon všech kol. Volba záleží na zákazníkovi.Řídit takové vozidlo s původním odpružením a brzdami by byla sebevražda. Proto TH Automobile také upravila nastavení podvozku a použila účinnější brzdové komponenty od značky Porsche. Tato rychlá krabice dokáže v pohodě a bezpečně zastavit.Na první pohled nejsou vidět změny až na přední masku bez znaku a snížený podvozek. Ale lehce zkrácené zadní dveře do zavazadlového prostoru a červeně lakované brzdové třmeny Porsche jsou důkazem, že tento vůz má srdce šelmy. V interiéru najdeme volant z Porsche a klíč k zapalování, vnitřní zpětné zrcátko kamery a zadní sedadla s DVD přehrávačem nabízejí vysokou úroveň.Ceny pro TH2 Multivan začínají na 145,000 Euro. K dispozici je i verze pickup.
Zdroj: Worldcarfans.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?