Nejedná se o typický Multivan, máme na mysli výtvor od tuningové firmy TH Automobile, která sídlí v Berlíně.
Tuningová firma totiž celý Multivan kompletně předělala. Do dodávky od Volkswagenu vměstnala zavěšení a motor od Porsche. Firma už pár Multivanů upravila a předchozí provedení mělo motor twin-turbo z Porsche 996 GT2 s výkonem 3,6 litru. K dispozici je tak doslova stádo 558 koní a točivý moment 807 Nm, výkon bude přenášen na zadní nápravu, k dispozici je ale i pohon všech kol. Volba záleží na zákazníkovi.Řídit takové vozidlo s původním odpružením a brzdami by byla sebevražda. Proto TH Automobile také upravila nastavení podvozku a použila účinnější brzdové komponenty od značky Porsche. Tato rychlá krabice dokáže v pohodě a bezpečně zastavit.Na první pohled nejsou vidět změny až na přední masku bez znaku a snížený podvozek. Ale lehce zkrácené zadní dveře do zavazadlového prostoru a červeně lakované brzdové třmeny Porsche jsou důkazem, že tento vůz má srdce šelmy. V interiéru najdeme volant z Porsche a klíč k zapalování, vnitřní zpětné zrcátko kamery a zadní sedadla s DVD přehrávačem nabízejí vysokou úroveň.Ceny pro TH2 Multivan začínají na 145,000 Euro. K dispozici je i verze pickup.
Zdroj: Worldcarfans.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.