Náhodnému řidiči na jedné z městských silnic v Dubaji se podařilo vyfotit opravdu zajímavou variantu terénního vozidla Range Rover nejnovější generace. Při pohledu na snímek totiž uvidíte, že vůz nemá pevnou střechu, nýbrž jen látkovou, která je shrnuta za zadními sedadly.
Zdálo by se, že tato automobilka nabízí v Dubaji verzi Convertible, ovšem tomu tak není. Zde hraje roli především velké bankovní konto a neomezené možnosti některých tunerských firem.
V červenci tohoto roku jsme sice mohli viděli verzi kabriolet u nejnovější verze vozu Range Rover, kterou měla na starosti firma Newport Convertible Engineering (NCE). K našemu překvapení se však zdá, že tento koncepční kousek se někomu tak zalíbil, že si jej nechal za velkou sumu pěněz vyrobit.
Není jasné, zda vůz na obrázku je dílem firmy NCE, ale pokud tomu opravdu je, vyfocený Range Rover bude ve výbavovém stupni Autobiography a jeho střecha je elektronicky ovládána skrze tlačítko umístěné na palubní desce.
Pokud opravdu toužíte po kabrioletu na bázi Range Roveru a nejste bohatý arabský šejk, vyčkejte na příchod Range Rover Evoque Cabrio, jehož příchod je naplánovanán na rok 2014.
Zdroj: Worldcarfans.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.