Náhodnému řidiči na jedné z městských silnic v Dubaji se podařilo vyfotit opravdu zajímavou variantu terénního vozidla Range Rover nejnovější generace. Při pohledu na snímek totiž uvidíte, že vůz nemá pevnou střechu, nýbrž jen látkovou, která je shrnuta za zadními sedadly.
Zdálo by se, že tato automobilka nabízí v Dubaji verzi Convertible, ovšem tomu tak není. Zde hraje roli především velké bankovní konto a neomezené možnosti některých tunerských firem.
V červenci tohoto roku jsme sice mohli viděli verzi kabriolet u nejnovější verze vozu Range Rover, kterou měla na starosti firma Newport Convertible Engineering (NCE). K našemu překvapení se však zdá, že tento koncepční kousek se někomu tak zalíbil, že si jej nechal za velkou sumu pěněz vyrobit.
Není jasné, zda vůz na obrázku je dílem firmy NCE, ale pokud tomu opravdu je, vyfocený Range Rover bude ve výbavovém stupni Autobiography a jeho střecha je elektronicky ovládána skrze tlačítko umístěné na palubní desce.
Pokud opravdu toužíte po kabrioletu na bázi Range Roveru a nejste bohatý arabský šejk, vyčkejte na příchod Range Rover Evoque Cabrio, jehož příchod je naplánovanán na rok 2014.
Zdroj: Worldcarfans.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?