Společnost Abarth, jenž s libostí upravuje italské vozy značky Fiat, se chystá do budoucna rozšířit nabídku svých modelů. Novinky ale budou vycházet jen a pouze z řady Fiat 500 a jeho sourozeneckých verzí.
Z nabídky tak úplně vyřadí model Punto, které bylo po několik let firmou Abarth upravováno. Šéf Fiatu pro Evropu, Střední východ a Afriku, Marco Magnanini, totiž v rozhovoru pro italský magazín Quattroruote vydal prohlášení, ve kterém se právě tento fakt uvádí.
Budoucí novinky od Abarth budou vycházet z modelů 500 v názvu. Do budoucna by měli přijet pětimístné MPV Abarth 500L, Abarth 500L Trekking či chystaný crossover 500X. Všechny tři uvažované modely od Abarthu navíc v současné době nemají na trhu žádné konkurenty.
Dále Abarth chystá program individualizace s označením Tailor Made, který se jmenuje naprosto stejně, jako specializované oddělení italské automobilky Ferrari. Italští inženýři jsou totiž přesvědčeni, že toto rozšíření služeb bude u společnosti Abarth stejně úspěšné, jako tomu je i u Ferrari.
Na konec se sluší říci, že dle informací vedení Abarthu by některé výše zmíněné novinky od Abarthu měly přijet už v roce 2014.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.