Německý Volkswagen vydal nejnovější tiskové prohlášení, ve kterém uvádí, že začal usilovně pracovat na příští generaci sportovního modelu Scirocco.
Německý Volkswagen vydal nejnovější tiskové prohlášení, ve kterém uvádí, že začal usilovně pracovat na příští generaci sportovního modelu Scirocco.
Podle magazínu AutoBild by se mělo kompletně přepracované VW Scirocco představit až v roce 2017 a bude mít za úkol stát se plnohodnotným sportovním kupé. Tento fakt ovšem znamená, že nový model by mohl ztratit svůj charakteristický styl, kterým je doposud proslulý.
Nové Scirocco bude čtyřmístným vozidlem s velkými dveřmi od zavazadlového prostoru, jehož objem by měl doznat citelného navýšení. Prozatím je nových informací o modelu velmi málo, ale už teď se rojí spekulace o případných motorizacích.
Informace hovoří o tom, že můžeme očekávat motory typu1,4 TSI se 125 koňmi, 1,8 TSI se 180 koňmi a 2,0 TSI, který poskytne výkon 230 koní a 370 Nm točivého momentu. Můžeme také očekávat, že se objeví i extrémní varianta Scirocco R, a to s výkonem nejméně 300 koní.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?