Tento rok se bude již tradičně konat další ročník tokijského autosalonu, kde bude podle zákulisních informací k vidění zcela nový "kei roadster" od japonské automobilky Honda.
Tento rok se bude již tradičně konat další ročník tokijského autosalonu, kde bude podle zákulisních informací k vidění zcela nový "kei roadster" od japonské automobilky Honda.
Ten nese označení Honda S660 a po stránce vzhledu a motorizace bude navazovat na pro někoho dosti známý model Honda Beat, jehož produkce probíhala v devadesátých letech.
Pod kapotou koncepčního vozu se nejspíše objeví tříválcový benzínový motor o objemu 660 cm3, disponující výkonem 65 koní. Výkon se zdá být dosti malý, ale při celkové váze roadsteru 900 kg to bude znamenat solidní jízdný zážitky.
Dokonce se hovoří i o tom, že následná sériová verze dostane výkon na hranici 100 koní, což by při použití pohonu zadní nápravy dělalo z této Hondy S660 opravdu zábavný vůz. Tak či tak, motor bude spolupracovat se sedmistupňovým automatem typu CVT.
V případě, že se koncept S660 opravdu dostane až do finální výroby, veřejnost se ho dočká v průběhu roku 2015. V tomto roce si ostatně Honda naplánovala i představení nové generace supersportu NSX, jejíž předchozí verze se stala kultovní, a to též v 90. letech.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?