Tento rok se bude již tradičně konat další ročník tokijského autosalonu, kde bude podle zákulisních informací k vidění zcela nový "kei roadster" od japonské automobilky Honda.
Tento rok se bude již tradičně konat další ročník tokijského autosalonu, kde bude podle zákulisních informací k vidění zcela nový "kei roadster" od japonské automobilky Honda.
Ten nese označení Honda S660 a po stránce vzhledu a motorizace bude navazovat na pro někoho dosti známý model Honda Beat, jehož produkce probíhala v devadesátých letech.
Pod kapotou koncepčního vozu se nejspíše objeví tříválcový benzínový motor o objemu 660 cm3, disponující výkonem 65 koní. Výkon se zdá být dosti malý, ale při celkové váze roadsteru 900 kg to bude znamenat solidní jízdný zážitky.
Dokonce se hovoří i o tom, že následná sériová verze dostane výkon na hranici 100 koní, což by při použití pohonu zadní nápravy dělalo z této Hondy S660 opravdu zábavný vůz. Tak či tak, motor bude spolupracovat se sedmistupňovým automatem typu CVT.
V případě, že se koncept S660 opravdu dostane až do finální výroby, veřejnost se ho dočká v průběhu roku 2015. V tomto roce si ostatně Honda naplánovala i představení nové generace supersportu NSX, jejíž předchozí verze se stala kultovní, a to též v 90. letech.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?