Dynamika, neotřelost. Hlavní dojmy zcela prvního spotu sportovního hatchbacku
Atmosférickými motory poháněná „trojka“ se dočkala prvního reklamního spotu. Od oficiální představení neuplynulo ani pár dní a novinka modelového roku 2014 opět působí na smysly nejen automobilových nadšenců.
Množství již před představením uniklých informací a fotografií, zveřejněných v nejmenovaném japonském magazínu, stejně jako snímek, zachycující záď vozu, vyskytnuvší se na portálu sociální sítě facebook.com, působilo silným podivem nad neukázněností příslušných zaměstnanců automobilky, jejímž hlavním cílem by mělo být zachování utajení co do míry možného.
Kuriozitám je tak nejspíš konec. My Vám přinášíme první oficiální reklamu, ve které se pětidveřový hatchback, v dynamické pro značku mazdu typické barvě, objevuje.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?