Dynamika, neotřelost. Hlavní dojmy zcela prvního spotu sportovního hatchbacku
Atmosférickými motory poháněná „trojka“ se dočkala prvního reklamního spotu. Od oficiální představení neuplynulo ani pár dní a novinka modelového roku 2014 opět působí na smysly nejen automobilových nadšenců.
Množství již před představením uniklých informací a fotografií, zveřejněných v nejmenovaném japonském magazínu, stejně jako snímek, zachycující záď vozu, vyskytnuvší se na portálu sociální sítě facebook.com, působilo silným podivem nad neukázněností příslušných zaměstnanců automobilky, jejímž hlavním cílem by mělo být zachování utajení co do míry možného.
Kuriozitám je tak nejspíš konec. My Vám přinášíme první oficiální reklamu, ve které se pětidveřový hatchback, v dynamické pro značku mazdu typické barvě, objevuje.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?