Zajímá Vás historie modelu Viper. Zmije s vlastní reklamou
Divize automobilky Chrysler, americké SRT, natočilo video, lépe řečeno krátké filmařské dílko k unikátnímu dvousedadlovému sportovci. V TV spotu proletíte minulostí i současností světoznámé zmije. Vnímaví a jazykově nadaní tak pozřou nové, dosud málo známé informace.
Třetí generace Viperu nabídne ve standardní výbavě osmnácti/devatenáctipalcová kola v předu/zadu, brzdové třmeny Brembo, ABS, ASC, parkovací senzory, klimatizaci mnohé další. Pohonný agregát tvoří známý nákladní 8,4litrový desetiválec s výkonem 640 koňských sil a točivým momentem 814 N.m.
Další charakteristiky uvádějí zrychlení z 0-100 km/hod pod 3 vteřiny, maximální rychlost 331 km/hod. Americká cena udává téměř 100 tisíc dolarů (cca 1,9 milionů korun) za kus.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.