Na stránkách sociální sítě facebook byla odhalena fotografie pravděpodobně nové Mazdy 3 roku 2014
Sociální sítě se stále častěji stávají dějištěm významných událostí. Proč tomu tak je? Lidé na nich tráví podstatnou část svého v lepším případě volného času. Není tedy divu další zajímavé události, která se odehrála na stránkách známého komunikačního serveru facebook.
Na zdejším profilu se objevila fotografie zádi vozu, připomínající silně již zveřejněné fotografie nové Mazdy 3 roku 2014. Fotografie je nekvalitní, nicméně dynamické tvary a ostré linie vozu, především pak bočních skel včetně zadního nárazníku a lamp, dávají tušit, že se nejedná o upravenou stávající verzi či jiný vůz automobilky.
Utajování dosud oficiálně nepředstaveného vozu se výrobci dlouhodobě nedaří. Jistě vzpomeneme na nedávné obrázky téhož vozu, zveřejněné v jistém nejmenovaném japonském časopise. Do frankfurtského autosalonu zbývá ještě nějaký ten pátek (9.-21. září 2013), zda ale bude stát za to, sváteční podnik navštívit z důvodu shlédnutí Mazdy 3, je s „novou“ tradicí otázkou.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.