Výrobce italských sportovních vozů zveřejnil videonahrávku, zachycující produkci modelu 4C od zpracování materiálu po ukázku extrémní jízdy
Máte rádi karbon? Tak právě pro Vás staví automobilová značka Alfa Romeo svůj sportovní model 4C s použitým výše zmíněným materiálem. Nově získáváme možnost, nahlédnout přímo pod pokličku a spatřit výrobu unikátu téměř na vlastní oči. Italská zveřejnila video, na kterém vidíme výrobu vozu téměř od šroubku, zde řezání fólií, až po extrémní drifty v zatáčkách závodních okruhu.
Speciální karbonový monokok a další ultralehké materiály, použité uvnitř vozu vypovídají o kvalitě zpracování a neuvěřitelně nízké hmotnosti pouhých 895 kg.
Téměř na počátku roku představené vozidlo pohání čtyřválec 1750 Turbo s výkonem 177 kW (240 koní) a maximálním točivým momentem 350 N.m. V kombinaci se šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou Alfa TCT, systémem Alfa DNA a dalšími speciální prvky techniky, tvoří ideální automobil pro pravidelné projížďky a výlety s občasným „nechtěným“ projetím závodního okruhu a cílové rovinky.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?