Výrobce italských sportovních vozů zveřejnil videonahrávku, zachycující produkci modelu 4C od zpracování materiálu po ukázku extrémní jízdy
Máte rádi karbon? Tak právě pro Vás staví automobilová značka Alfa Romeo svůj sportovní model 4C s použitým výše zmíněným materiálem. Nově získáváme možnost, nahlédnout přímo pod pokličku a spatřit výrobu unikátu téměř na vlastní oči. Italská zveřejnila video, na kterém vidíme výrobu vozu téměř od šroubku, zde řezání fólií, až po extrémní drifty v zatáčkách závodních okruhu.
Speciální karbonový monokok a další ultralehké materiály, použité uvnitř vozu vypovídají o kvalitě zpracování a neuvěřitelně nízké hmotnosti pouhých 895 kg.
Téměř na počátku roku představené vozidlo pohání čtyřválec 1750 Turbo s výkonem 177 kW (240 koní) a maximálním točivým momentem 350 N.m. V kombinaci se šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou Alfa TCT, systémem Alfa DNA a dalšími speciální prvky techniky, tvoří ideální automobil pro pravidelné projížďky a výlety s občasným „nechtěným“ projetím závodního okruhu a cílové rovinky.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?