Odvěcí rivalové ve světě automobilového průmyslu, BMW, Audi a Mercedes-Benz, svádějí stejně jako každý rok tvrdé boje o nové zákazníky. Navzdory špatné ekonomické situaci většiny států a obyvatelstva na evropském kontinentě, hlásí výše zmiňované značky prodejní růst. Svůj díl z koláče si uřízl čínský, indický, ruský a americký trh.
Trojice zde zaznamenala úspěch, květnové prodeje stouply v řádu několika procent, což je cifra cca mezi 100 a 150 tisíci vozy dle té či oné automobilky.
Nejlépe si vedlo BMW. Oproti roku 2012 výrobce zaznamenal o 7,8% nově registrovaných vozů více. Cifra činí necelých 140 tisíc úspěšně uzavřených smluv a prodaných vozů. Podobně kladně hodnotí své úspěchy i druhé Audi. Ten zvýšil o 6,7% (137 tisíc vozů), trojcípou hvězdou ve znaku uzavírá Mercedes.
Výrobci počítají s podobným průběhem i do budoucna. Evropský trh je momentálně mimo hlavní zájem importérů, trhem číslo jedna tak zůstává Čína. Uvidíme, jak dlouho tato situace vydrží. Svět se vyvíjí a my s ním.