Vedení automobilky Porsche zrušilo z důvodu nedostatku součástek, tvořících karoserii SUV Cayenne, dnešní ranní směnu (6.6.2013)
Někdo by se mohl divit, ale hrozivé škody a ztráty vzniklé povodněmi, nemusejí působit jen na obyčejné obyvatelstvo. Důkazem je německá automobilka Porsche AG, patřící pod koncern Volkswagen.
Mluvčí společnosti sdělila, že díky katastrofickým povodním, které zpustošily a stále ničí velkou část nejen středočeského kraje, muselo vedení dnes 6.6., odvolat ranní směnu. Důvodem bylo nedostatečné zásobování bratislavské továrny, která vyrábí modelu Cayenne dílce karoserie. Zásobování se údajně zadrhlo právě na problémech s dopravou a velkém množství uzavírek, které si vyžádala nezvladatelná vysoká voda.
Jásot dělníků brzy ustane. Situace by se měla v nejbližší době vrátit do normálu stejně, jako pásová výroba. S odpolední směnou se údajně počítá. Spuštění strojů v továrně, vzdálené co by kamenem dohodil od našich hranic ve městě Leipzig (Lipsko) tak již nic nebrání.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?