Vedení automobilky Porsche zrušilo z důvodu nedostatku součástek, tvořících karoserii SUV Cayenne, dnešní ranní směnu (6.6.2013)
Někdo by se mohl divit, ale hrozivé škody a ztráty vzniklé povodněmi, nemusejí působit jen na obyčejné obyvatelstvo. Důkazem je německá automobilka Porsche AG, patřící pod koncern Volkswagen.
Mluvčí společnosti sdělila, že díky katastrofickým povodním, které zpustošily a stále ničí velkou část nejen středočeského kraje, muselo vedení dnes 6.6., odvolat ranní směnu. Důvodem bylo nedostatečné zásobování bratislavské továrny, která vyrábí modelu Cayenne dílce karoserie. Zásobování se údajně zadrhlo právě na problémech s dopravou a velkém množství uzavírek, které si vyžádala nezvladatelná vysoká voda.
Jásot dělníků brzy ustane. Situace by se měla v nejbližší době vrátit do normálu stejně, jako pásová výroba. S odpolední směnou se údajně počítá. Spuštění strojů v továrně, vzdálené co by kamenem dohodil od našich hranic ve městě Leipzig (Lipsko) tak již nic nebrání.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?