Vedení automobilky Porsche zrušilo z důvodu nedostatku součástek, tvořících karoserii SUV Cayenne, dnešní ranní směnu (6.6.2013)
Někdo by se mohl divit, ale hrozivé škody a ztráty vzniklé povodněmi, nemusejí působit jen na obyčejné obyvatelstvo. Důkazem je německá automobilka Porsche AG, patřící pod koncern Volkswagen.
Mluvčí společnosti sdělila, že díky katastrofickým povodním, které zpustošily a stále ničí velkou část nejen středočeského kraje, muselo vedení dnes 6.6., odvolat ranní směnu. Důvodem bylo nedostatečné zásobování bratislavské továrny, která vyrábí modelu Cayenne dílce karoserie. Zásobování se údajně zadrhlo právě na problémech s dopravou a velkém množství uzavírek, které si vyžádala nezvladatelná vysoká voda.
Jásot dělníků brzy ustane. Situace by se měla v nejbližší době vrátit do normálu stejně, jako pásová výroba. S odpolední směnou se údajně počítá. Spuštění strojů v továrně, vzdálené co by kamenem dohodil od našich hranic ve městě Leipzig (Lipsko) tak již nic nebrání.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?