Vedení automobilky Porsche zrušilo z důvodu nedostatku součástek, tvořících karoserii SUV Cayenne, dnešní ranní směnu (6.6.2013)
Někdo by se mohl divit, ale hrozivé škody a ztráty vzniklé povodněmi, nemusejí působit jen na obyčejné obyvatelstvo. Důkazem je německá automobilka Porsche AG, patřící pod koncern Volkswagen.
Mluvčí společnosti sdělila, že díky katastrofickým povodním, které zpustošily a stále ničí velkou část nejen středočeského kraje, muselo vedení dnes 6.6., odvolat ranní směnu. Důvodem bylo nedostatečné zásobování bratislavské továrny, která vyrábí modelu Cayenne dílce karoserie. Zásobování se údajně zadrhlo právě na problémech s dopravou a velkém množství uzavírek, které si vyžádala nezvladatelná vysoká voda.
Jásot dělníků brzy ustane. Situace by se měla v nejbližší době vrátit do normálu stejně, jako pásová výroba. S odpolední směnou se údajně počítá. Spuštění strojů v továrně, vzdálené co by kamenem dohodil od našich hranic ve městě Leipzig (Lipsko) tak již nic nebrání.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?