V rozhovoru pro britský magazín potvrdil šéf tamního zastoupení, že v dohledné době vůz poháněný elektřinou v jakékoliv podobě neuvidíme.
Ačkoliv hybridní vozy jsou dnes velmi populárním tématem, Škoda se mu zdárně vyhýbala. Dnes máme oficiálně potvrzeno - v dohledné době žádné hybridy ani elektromobily neuvidíme.
Šéf britského zastoupení tuto zprávu uvedl pro tamní web zabývající se zelenými vozy. Podle něj zákazníci hybridy jednoduše nechtějí. Škoda se podle něj má dále zaměřovat zejména na zefektivňování současných technologií, a na odlehčování budoucích generací svých vozidel.
Koncernové značky Audi a Volkswagen přitom hybridy vyvíjejí a je trochu s podivem, že se koncern nesnaží rozprostřít náklady na jejich vývoj mezi více modelů. Je trh opravdu natolik malý, že by více vozů neuživil? Pokud ano, pak to rozhodně není dobrá vizitka pro tuto technologii, která má znamenat alespoň střednědobou budoucnost.
Zdroj: The Green Car Website
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.