Mnichovská automobilka přichází na známý veletrh záchranářské techniky s širokou modelovou řadou
Mezinárodní veletrh záchranářské techniky RETTmobility se nezadržitelně blíží. Již třináctý ročník představí řadu novinek a zajímavostí ze světa zdravovědy a s ní spojené stále se vyvíjející záchranářské a hasičské techniky. Rekordní počet 420 vystavovatelů, se rovnoměrně rozprostře po ploše 70 tisíc metrů čtverečních. K dispozici bude 19 výstavních hal. Součástí akce budou rozhovory, konference, představí se německá vojenská záchranářská technika, hasičské sbory.
Hlavními pilíři akce je výstava, vzdělání a mobilita. V rámci posledně jmenovaného bodu spatříme doposud nejnovější modely automobilky BMW. Ta přiveze šest vozů a jeden motocykl.
Chybět nebude kombi řady 3 Touring, vylepšené SUV X3, řada 5 Touring pro hasiče, sanitka X6, model M50d, speciálně konstruován pro závodní okruhy a X1 pro rychlou záchrannou službu. Za zmínku stojí i motocykl BMW F 800 GT - sprotovně-cestovní enduro německé vrtule pro orgány nejen německé správy.
Od 15. do 17. května roku 2013 si tak ve městě Fulda, umístěného východně od známějšího Kolína či Frankfurtu nad Mohanem, přijdou na své všichni motoristé, nejen řidiči a obsluha sanitek a jiných vozů záchranné služby.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.