Škoda prezentuje na letošním setkání GTI u jezera Wörthersee hned pět sportovních modelů. Vrchol představuje světová premiéra studie Škoda Rapid Sport.
Škoda Rapid Sport ukazuje potenciál designu Škoda a možnosti, které se skrývají v Rapidu. Vůz je nalakován v metalických barvách červená Corrida a šedá Steel. Sebevědomě a osobitě stojí tento sportovní vůz na 19 palcových kolech z lehké slitiny. Předek vozu okouzlí spojlerem a mohutným otvorem pro přívod vzduchu. Velkoryse dimenzované blatníky a masivní prahy podtrhují vnější vzhled vozu. Další sportovní prvky přidává záď vozu s výrazným nárazníkem a dvěma integrovanými koncovkami výfuku. Spodní zakončení tvoří obvodový karbonový rám. V interiéru sportovní vzhled pokračuje například v podobě sportovního volantu, sedaček Recaro a osvětlených prahových lišt.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?