Nemecké BMW má plnú hlavu starostí a opätovne zvoláva modely X5 a X6 do servisu kvôli chybnému riadeniu.
Nemecké duo BMW X5 a BMW X6 má opäť problémy. Automobilka musela vyhlásiť opätovnú zvolávaciu akciu, a to kvôli možnosti chybného posilňovača riadenia.
BMW už problémy s riadením u tejto dvojice modelov pred istým časom riešilo taktiež prostredníctvom zvolávacej akcie. Z posilňovača riadenia mohlo dôjsť k úniku kvapaliny, tá sa mohla dostať na horúce výfukové potrubie a vznietiť sa. Akcia sa dotkla celkom 2 642 kusov modelov X5 a X6.
Tento krát sa automobilka zvolávacou akciu chce vyhnúť problémom so zlyhaním posilňovača riadenia, ktorý má problémy s chybným krytom hydraulickej prevodovky riadenia. Akcia sa dotkne celosvetovo 10 370 kusov modelov BMW X5 a X6.
Ak teda vlastníte jeden zo spomínaných modelov, očakávajte kontaktovanie zo strany automobilku a pozvánku na bezplatnú prehliadku a prípadnú výmenu chybných súčastí, ktorá bude trvať približne 2 hodiny.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?