Audi se chce stát největším výrobcem luxusních vozů. K tomu mu mají dopomoci také nové modely - jedním z nich má být také středně velké MPV.
Ve vývojových dílnách se údajně začíná pracovat na MPV stojící na platformě MQB, kterou používá například nové Audi A3 a postupně se rozšíří i do dalších vozů koncernu.
Magazín Autocar, který informaci o vyvíjeném voze přinesl, přirovnává jeho vzhled k Fordu S-Max. Právě sportovní geny Audi by se měly promítnout i do praktického vozu, podobně jako naladil Ford na sportovní notu svůj S-Max.
MPV by zároveň mělo založit úplně novou řadu vozů. Audi nyní používá tři, A pro klasické vozy, Q pro SUV a R pro rychlé vozy. MPV by měla být označována jako V, přičemž první zástupce této řady pravděpodobně získá označení V4 případně V3.
K dispozici by měla být také hybridní verze se stopadesátikoňovým motorem 1,4 TFSI a stodesetikoňovým elektromotorem. Jinak se dočkáme víceméně očekávatelné sestavy motorů v čele s motory 1,8 a 2,0 TFSI. Diesely zastoupí zejména dvoulitrové "tédéíčko".
Příchodu novinky na trh bychom se měli dočkat v roce 2016.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.