Slavný německý okruh Nürburgring má již delší dobu finanční problémy. Nyní konečně "zelenému peklu" svítá naděje v podobě finanční pomoci Bernieho Ecclestona.
Finanční problémy okruhu vznikly při jeho přestavbě na zábavní centrum. Záměr investorů však nebral v úvahu hlavní důvod, proč lidé na Nürburgring jezdí - projet se po uzavřené trati bez rychlostních omezení. Na kolotoče a podobné atrakce lidé na Nürburgring zvědaví nejsou a proto zejí prázdnotou.
Prodělečný provoz "zábavní" části okruhu a vysoké půjčky na jeho výstavbu pomalu a jistě vedou Nürburgring do rukou exekutorů.
Zachráncem okruhu se může stát Bernie Ecclestone a jeho skupina F1. Ecclestone se nechal slyšet, že udělá vše, co bude v jeho silách, aby okruh zachránil. Jednou z možných cest bude návrat seriálu formule 1 na okruh. Ecclestone je ochotný odpustit pořadatelům závodu poplatek ve výši 25 milionu dolarů.
Pořádání závodu formule 1 by mělo zvýšit zájem o okruh a přilákat velké množství diváků. Seriál formule 1 má stále obrovskou popularitu a předpokládá se, že jeden závod by mohl (v podobě peněz diváků, sponzorů atd.) přinést do oblasti až 100 milionů dolarů.
Hlavní otazník nyní visí nad samotným okruhem, zda jeho parametry vyhovují dnešním požadavkům pro pořádání závodu formule 1. A pokud ne, bude mít okruh dostatek financí na opravu, případně pomůže Ecclestone i s opravou okruhu?
Podle zpráv z vedení Nürburgringu by rozhodnutí o pořádání závodu seriálu formule 1 a tím a rozhodnutí o záchraně slavného okruhu, mělo přijít v brzké době.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.