Slavný německý okruh Nürburgring má již delší dobu finanční problémy. Nyní konečně "zelenému peklu" svítá naděje v podobě finanční pomoci Bernieho Ecclestona.
Finanční problémy okruhu vznikly při jeho přestavbě na zábavní centrum. Záměr investorů však nebral v úvahu hlavní důvod, proč lidé na Nürburgring jezdí - projet se po uzavřené trati bez rychlostních omezení. Na kolotoče a podobné atrakce lidé na Nürburgring zvědaví nejsou a proto zejí prázdnotou.
Prodělečný provoz "zábavní" části okruhu a vysoké půjčky na jeho výstavbu pomalu a jistě vedou Nürburgring do rukou exekutorů.
Zachráncem okruhu se může stát Bernie Ecclestone a jeho skupina F1. Ecclestone se nechal slyšet, že udělá vše, co bude v jeho silách, aby okruh zachránil. Jednou z možných cest bude návrat seriálu formule 1 na okruh. Ecclestone je ochotný odpustit pořadatelům závodu poplatek ve výši 25 milionu dolarů.
Pořádání závodu formule 1 by mělo zvýšit zájem o okruh a přilákat velké množství diváků. Seriál formule 1 má stále obrovskou popularitu a předpokládá se, že jeden závod by mohl (v podobě peněz diváků, sponzorů atd.) přinést do oblasti až 100 milionů dolarů.
Hlavní otazník nyní visí nad samotným okruhem, zda jeho parametry vyhovují dnešním požadavkům pro pořádání závodu formule 1. A pokud ne, bude mít okruh dostatek financí na opravu, případně pomůže Ecclestone i s opravou okruhu?
Podle zpráv z vedení Nürburgringu by rozhodnutí o pořádání závodu seriálu formule 1 a tím a rozhodnutí o záchraně slavného okruhu, mělo přijít v brzké době.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?