Slavný německý okruh Nürburgring má již delší dobu finanční problémy. Nyní konečně "zelenému peklu" svítá naděje v podobě finanční pomoci Bernieho Ecclestona.
Finanční problémy okruhu vznikly při jeho přestavbě na zábavní centrum. Záměr investorů však nebral v úvahu hlavní důvod, proč lidé na Nürburgring jezdí - projet se po uzavřené trati bez rychlostních omezení. Na kolotoče a podobné atrakce lidé na Nürburgring zvědaví nejsou a proto zejí prázdnotou.
Prodělečný provoz "zábavní" části okruhu a vysoké půjčky na jeho výstavbu pomalu a jistě vedou Nürburgring do rukou exekutorů.
Zachráncem okruhu se může stát Bernie Ecclestone a jeho skupina F1. Ecclestone se nechal slyšet, že udělá vše, co bude v jeho silách, aby okruh zachránil. Jednou z možných cest bude návrat seriálu formule 1 na okruh. Ecclestone je ochotný odpustit pořadatelům závodu poplatek ve výši 25 milionu dolarů.
Pořádání závodu formule 1 by mělo zvýšit zájem o okruh a přilákat velké množství diváků. Seriál formule 1 má stále obrovskou popularitu a předpokládá se, že jeden závod by mohl (v podobě peněz diváků, sponzorů atd.) přinést do oblasti až 100 milionů dolarů.
Hlavní otazník nyní visí nad samotným okruhem, zda jeho parametry vyhovují dnešním požadavkům pro pořádání závodu formule 1. A pokud ne, bude mít okruh dostatek financí na opravu, případně pomůže Ecclestone i s opravou okruhu?
Podle zpráv z vedení Nürburgringu by rozhodnutí o pořádání závodu seriálu formule 1 a tím a rozhodnutí o záchraně slavného okruhu, mělo přijít v brzké době.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?