O příchodu sedanu odvozeného od kupé SLS AMG se už napsalo mnohé. Nyní však všechny spekulace zatrhli přímo z oficiálních míst.
Zatímco všechny ostré sedany Mercedesu jsou primárně luxusními limuzínami, které při úpravách AMG dostaly lepší podvozky a silnější motory, sedan odvozený od SLS mohl být z úplně jiného těsta - primárně stavěný jako sportovní vůz se vším co k tomu patří.
Přestože Mercedes si již nechal patentovat případný vzhled takového vozu s originálním systémem dveří, celý projekt je podle všeho zastaven. Tedy přesněji, nikdy neexistoval.
Výkresy vznikly při pracích na kupé a roadsteru SLS AMG. Šlo o jeden z nápadů při vývoji, který se podle šéfa AMG, Ola Källeniuse, nikdy nedočkal dalšího rozpracování.
Pro nizozemský deník De Telegraaf dodal, že AMG toho hodlá v blízké době představit mnoho, ale tento sedan lze s klidem vyloučit.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.