Gemballa začne zákazníkům nabízet nový lak na své výtvory. Normálně bychom o takovou věc ani nezavadili, kdyby nešlo o opravdu exkluzivní lak - diamantový.
Zajímavý počin pro nalákání nejsolventnějších zákazníků představila automobilka Gemballa. Na své vozy dokáže nanést lak z diamantů.
Nejde jen o nějaký obyčejný lak, u kterého se někdo dušuje, že je něčím zvláštní. Diamanty jsou v laku drceny na kousky, které jsou sice dost malé k tomu, aby šly nanášet, avšak jsou také dost velké k tomu, aby vytvářely tradiční diamantový jas díky charakteristickému lomu světla. Díky tomu je povrchová úprava naprosto odlišná od jiných blyštivých úprav, například pochromování.
Lak má být aplikovatelný v interiéru i v exteriéru a má vytvořit opravdu jedinečný povrch nezaměnitelný s čímkoliv jiným.
Automobilka nezveřejnila, zda půjde o diamanty pravé, přírodní, či technicky vyrobené a neznáme zatím ani cenu této rozmařilosti.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?